zaterdag 5 september 2009

NEWS from me!

Heee guys,
nou hier ben ik hoor! Ik heb beloofd om jullie wat nieuws te geven... dus dat doe ik maar. Ik haat het eigenlijk om een blog te schrijven maar ik ga het proberen.


Ok....
Ik heb het hier heel leuk maar het is ook wel moeilijk!
Alles gaat meer in een achtbaan.... dan word ik weer superleuk gevonden en dan is het: what the hell she think she is?
Ik zit in een appartement in Soho en .......................
Misschien moeten jullie wat vraagjes stellen!! dan kom ik zelf op onderwerpen.
er gebeurd heel veel hier haha dus weet niet waar ik moet beginnen
dus kom maar op!!!




XXX

2 opmerkingen:

  1. Hi Shoon!

    Erg tof dat je in NY zit! Ik weet zeker dat iedereen veel meer wil weten dan je nu verteld hebt! Langs welke grote agencies ben je geweest? Ben je helemaal alleen daar? Zit je met nog meer meiden in een appartement? Ik wil het allemaal weten!

    x Marlot

    BeantwoordenVerwijderen